بازدید امیر «فولادی» از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با حضور در محل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم از این پروژه بازدید کرد.
کد خبر: ۳۳۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 24February 2019
بازدید امیر «فولادی» از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این پروژه، ایجاد این مرکز فرهنگی را یکی از موثرترین راه‌های انتقال و نهادینه شدن ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواند و بر آمادگی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در راستای موزه‌آرایی و تکمیل محتوای موزه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خوب است در این موزه نقش و عملکرد ارتش در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود گفت: در این مرکز فرهنگی هر چقدر بتوانیم سلاح‌ها و ادواتی را که در دوران دفاع مقدس استفاده می‌شده است را بکارگیری و با این ادوات موزه آرایی کنیم، یقینا بر غنی‌تر شدن محتوای این موزه می‌فزاید.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اعلام آمادگی کرد به محض آماده شدن زیرساخت سکو‌های استقرار ادوات، وسایلی از جمله تانک و... را به این مکان منتقل می‌کنیم تا در غنی شدن محتوای این موزه نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز تلاش‌های مجموعه دستگاه‌های استان بخصوص مسئولان شهرداری در راستای مسائل زیربنایی و ساختمانی و... را ستود و گزارشی از روند ساخت این پروژه فرهنگی ارائه کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار