ما پیروزیم-40/

کار جهادی راه برون رفت از مشکلات است

جمعی از جوانان کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خود را حمایت از جمهوری اسلامی ایران و لبیک به فرمایشات رهبری دانستند.
کد خبر: ۳۳۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ - 11February 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، راهپیمایان تهرانی همچون دیگر آحاد ملت ایران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در سالروز پیروی انقلاب خود امروز 22 بهمن ماه به خیابان آمدند.

تهرانی‌ها با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» همبستگی خود را علیه دشمنان نظام اسلامی و همپیمانی با نظام جمهوری اسلامی را نشان دادند. پیر و جوان و کوچک و بزرگ امروز در کنار هم خالق صحنه‌های بی بدیلی شدند.

سعادتی یکی از جوانان دهه شصت است که امروز در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته است در خصوص چگونگی برون رفت از مشکلات کشور گفت: مدیریت جهادی و تشویق همه مردم و آحاد جامعه به کار و کارآفرینی و تولید و تکیه به توان کشور خصوصاً جوانان و دل بریدن و گره نزدن سرنوشت کشور به وعده‌های تو خالی دشمنان می‌تواند موجب بهبود وضعیت اقتصادی کشورمان بشود.

حضور امروز مردم تایید اقدامات مسوولان نیست/ کار جهادی راه برون رفت از مشکلات

این جوان با اشاره به وجود فرهنگ اشرافی‌گری در مسوولان و تاثیر آن بر مردم گفت: به گفته امام راحل تنها کسانی تا آخر مسیر انقلاب با ما خواهند ماند که طعم فقر و استضعاف را چشیده باشند. البته این معنا نیست که مسوولین ما لزوماً باید در فقر زندگی کنند اما به نظر می‌رسد اگر کسی حال مستضعفین و فقرا را درک نکند و طعم تلخ سفره خالی را نچشیده باشد نسبت به درد‌های مردم مخصوصاً مشکلات اقتصادی بی‌تفاوت خواهد بود و این امر موجب دلسرد شدن مردم از مسوولین می‌شود و روی سخن ما بیشتر با مسوولینی است که قبل از انقلاب اسلامی همانند مردم عادی زندگی می کردند اما امروز در رفاه و اشرافیتی که حاصل خون هزاران شهید و درد مردم مستضعف است زندگی می کنند که یکی از دردناک ترین قصه های پر غصه این مملکت است.

وی دستور آتش به اختیاری رهبر به جوانان را تنها در موضوع فرهنگی ندانسته و افزود: امروز جوانان مومن ما علاوه بر کار فرهنگی تمیز، باید در حوزه فعالیت‌های اقتصادی آن هم به صورت جهادی ورود کرده و به صورت خودجوش ضعف‌های جدی دولت در زمینه اقتصاد را که بیش از تحریم ها ناشی از بی تدبیری در داخل است جبران کنند.

سعادتی در پایان صحبت‌های خود گفت: مسئولین حضور مردن در راهپیمایی امروز را به معنای تأیید اقداماتشان در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی تلقی نکنند. ما برای حفظ نظام اسلامی، پاسداشت خون شهدای عزیز و لبیک به رهبر فرزانه و مقتدرمان و کوری چشم دشمنان به این راهپیمایی دشمن‌شکن و فرح‌بخش آمده‌ایم.

کریمی از جمله جوانان دهه هفتادی که در راهپیمایی امروز حضور دارد نیز راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه را استفاده از راهکار های مدرن، جدید و جهادی در زمینه‌های مختلف دانست و درباره تبعات تغییر رفتار و منش مسوولان نسبت به اول انقلاب گفت: اگر مسئولین با هم همدل بشوند مردم هم باهم همدل خواهند شد. مسئولین که با جناح بندی‌های سیاسی باعث چند دستگی بین مردم و مانع همدلی آن ها می شوند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار