مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

فیلم‌های جشنواره فجر در خراسان شمالی اکران می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال تعداد ۱۲ فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای گلشن و عمیق مرکز استان اکران می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ - 29January 2019

فیلم های جشنواره فجر در خراسان شمالی اکران می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال تعداد ۱۲ فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر از 12 لغایت 22 بهمن ماه در سینماهای گلشن و عمیق مرکز استان اکران می شود.

وی در خصوص اکران فیلم‌های سیمرغ پروانه‌ها نیز گفت: تعداد پنج فیلم از فیلم‌های سیمرغ پروانه از 13 لغایت 17 بهمن ماه در نوبت صبح در محل سینما گلشن اکران می‌شود.

فرخنده از افتتاح 2 سینما در خراسان شمالی خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری سالن سینمایی در مجتمع هتل داریوش و سالن سینمایی در شهر تیتکانلو افتتاح خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در دهه فجر امسال کتابخانه روستایی ارکان و گریوان افتتاح می شود، گفت: هشت کتابخانه روستایی نیز تجهیز و به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تحویل داده می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در دهه فجر امسال عنوان کرد: حفظ قرآن کریم، تئاتر و فیلم قرآنی، هنرهای تجسمی با محتوای قرآنی، آزمون سراسری قرآن و عترت از جمله این برنامه‌ها است.

فرخنده فرهنگ بومی و محلی خراسان شمالی را یکی از دارایی‌های استان برای جهانی شدن دانست و گفت: در دهه فجر امسال برنامه شب‌های فرهنگی و هنری با هدف نمایش همدلی، همکاری و همفکری اقوام مختلف خراسان شمالی در سالن گلشن مرکز استان برگزار می شود، همچنین اجرای تئاتر با موضوعات انقلابی، اجرای موسیقی و هنرهای تجسمی را نیز در دهه فجر امسال خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و ارشاد گفت: وجود یک هزار و 300 مرکز فرهنگی هنری، تولید سالانه 100 اثر نمایشی در استان و همچنین رتبه یک کشور با 20 هزار متر مربع فضای کتابخانه ای از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و ارشاد استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار