فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

ساخت 45 واحد مسکونی مددجویان کمیته‌ امداد امام (ره) در بابل

فرمانده سپاه بابل از ساخت و تکمیل و تحویل 45 واحد مسکونی به مددجویان کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ - 29January 2019

ساخت 45 واحد مسکونی مددجویان کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در بابلبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که تاکنون اتفاق افتاد و باعث شد انقلاب اسلامی ماندگار شود، حضور مردم در برنامه‌های انقلابی است.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی تمام توان خود را به میدان آورده است، گفت: امروز مستضعفین دنیا به انقلاب اسلامی ما دل بسته‌اند و نسل امروز ما باید بداند چه زحماتی برای انقلاب اسلامی کشیده شده و قدردان باشد.

رمضانی ضمن برشمردن برنامه‌های این دهه ابراز داشت: احداث بیمارستان 32 تختخوابی بندپی ‌شرقی، تامین جهیزیه زوج‌های جوان به مبلغ 114 میلیون تومان، تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای هزار و 167 نفر با اعتبار 14 میلیارد تومان، ساخت و تکمیل و تحویل 45 واحد مسکونی به مددجویان کمیته‌ امداد امام خمیی (ره) از جمله برنامه هاست.

این مسئول همچنین آبرسانی به 12 روستای فاقد آب شرب، احداث و تکمیل بخش الحاقی بیمارستان کودکان، اجرای ۵ پروژه محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه ها بر شمرد.

وی از آغاز ساخت 105 واحد مسکونی محرومین در سال 97 خبر داد و متذکر شد: ساخت 60 واحد را شروع کردیم که تا پایان سال تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها