تازه ترین اثر صادق آهنگران با شعر محمد مهدی سیار

مردانه به میدان بگو، با یاد شهیدان بگو، با همت و چمران بگو.../ قطعه «مرگ بر آمریکا 93» + دانلود صوت

سرود "مرگ بر امریکا" تازه ترین اثر صادق آهنگران برای استقبال از ۱۳ آبان محرم ۱۳۹۳ وارد بازار شد.
کد خبر: ۳۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ - 02November 2014

مردانه به میدان بگو، با یاد شهیدان بگو، با همت و چمران بگو.../ قطعه «مرگ بر آمریکا 93» + دانلود صوت

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، سرود جذاب "مرگ بر امریکا 93" تازه ترین اثر منتشر شده با صدای ماندگار صادق آهنگران است که به مناسبت تقارن محرم امسال و ۱۳ آبان تولید و منتشر شده است

باشگاه ترانه و موسیقی راه با تدبیری هوشمندانه کار خوانندگی این اثر را با صدای نوستالوژیک صادق آهنگران پیوند زده است. روح حماسی و خاطره انگیزی این اثر از ویژگیهای مهم این اثر حاست.

"محمدمهدی سیار" با اشعار خود در این کار توانسته است پیوند ملی مذهبی و مبارزاتی مردم ایران را نمایان کند. تلفیقی از موسیقی سنتی، با ریتم و پیوند دهنده چندین دهه از باشگاه ترانه و موسیقی راه که سال گذشته در محل لانه جاسوسی از قطعه "مرگ بر آمریکا"با صدای حامد زمانی رونمایی کرده بود، امسال به دلیل تقارن عاشورای حسینی با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا(۱۳ آبان ماه) سرود "مرگ بر آمریکای ۹۳" را به عاشوراییان استکبارستیز تقدیم نموده است.

حاج صادق آهنگران، نوحهخوان حماسههای عاشورایی این اثر را اجرا نموده و شعر آن بر عهده دکتر محمدمهدی سیار شاعر قطعات ماندگار همچون "مرگ بر آمریکا" و "گزینههای روی میز" بوده است. آهنگسازی و تنظیم ارکستر نیز توسط سیدمحمد میرزمانی از چهرههای برجسته موسیقی عاشورایی و آهنگساز قطعه "بیا تا برویم" با صدای آهنگران بوده است.

برای شنیدن و دانلود آهنگ مرگ بر امریکا ۹۳ اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار