جهانگیری:

مسیر توسعه کشور امیدوار کننده است

معاون رئیس جمهوری گفت: روند کارهای در حال احداث و اقدام‌های در حال توسعه کشور مثبت و امیدوار کننده است.
کد خبر: ۳۲۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ - 13January 2019

مسیر توسعه کشور امیدوار کننده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، اسحاق جهانگیری امروز «یکشنبه 23 دی‌ماه» در جمع مسوولان شهرستان کاشان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نقاط مختلف از جمله سیستان و بلوچستان، خوزستان و هرمزگان اظهار داشت: با این وجود نباید بگوییم که مشکلات در کشور وجود ندارد.

وی بیان کرد: ما به مشکلات کشور واقف هستیم و این شرایط دشوار را با لطف خدا و همت مدیران در دولت تدبیر و امید به سرانجام می‌رسانیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین برنامه آمریکا در شرایط کنونی این است که کاری کند که ملت از آینده کشور و نظام مایوس شود.

معاون اول رئیس جمهوری یادآور شد: به خصوص حرکت و اقدام‌های که برخی افراد انجام می‌دهند ناخواسته بازی کردن در زمین آمریکاست.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با تمام مشکلات به خاطر اهداف، آرمان‌ها، رفاه، استقلال و استقرار اسلام در ابعاد مختلف حکومتی همچنان پیش می‌رود اگرچه با مشکلاتی مواجه است اما مردم به نظام وفادار هستند.

جهانگیری ادامه داد: ایران را نباید با کشورهای اروپایی مقایسه کرد بلکه با کشورهای نفتی منطقه مانند عربستان باید قیاس شود به گفته وی وقتی به توانمندی صنعتی ایران نگاه می‌کنیم بالاتر از این کشورهاست.

جهانگیری با اشاره به حرکت کشور در راه صنعتی شدن اضافه کرد: هیچ طرح بزرگی در ایران صنعتی نشده مگر این که از نظر طراحی، مهندسی و محاسبات همه به دست متخصصان داخلی انجام گرفته است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: ما امروز به معنای واقعی کشور سازنده نیروهای برق هستیم و در مناقصه‌های بین‌المللی برای ساخت نیروگاه‌ها در سراسر جهان شرکت می‌کنیم.

بر اساس این گزارش معاون اول رئیس جمهوری با همراهی وزیر نیرو برای سفری یک روزه به کاشان سفر کرده است. بهره‌برداری و بازدید از طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی، طرح توسعه شرکت هامون نایزه و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان از جمله برنامه‌های سفر جهانگیری و هیات همراه به شهرستان کاشان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها