سردار رحیمی در همایش سالیانه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

اجرای ۶۵۸ طرح ارتقای امنیت در پایتخت/ ۲۷۵ اخلالگر اقتصادی دستگیر شدند

رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۹ ماه گذشته در حوزه مبارزه با اخلالگران اقتصادی بیش از یک‌هزار نفر احضار و ۲۷۵ از این افراد دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۲۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ - 31December 2018

بیش از هزار اخلالگران اقتصادی احزار و ۲۷۵ نفر دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح دوشنبه در همایش فرماندهان پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه در ماه‌های گذشته فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستاورد‌های بسیار خوبی داشته است، اظهار داشت: چهار میلیون و ۷۶۱ نفر در ۹ ماه گذشته به پلیس مراجعه کردند.

وی ادامه داد: بررسی‌های نامحسوس ما از کسانی که به پلیس تهران مراجعه کردند، نشان می‌داد که حجم رضایتمندی مردم بالا بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در ۹ ماه گذشته در حوزه مبارزه با اخلالگران اقتصادی بیش از یک‌هزار نفر احضار و ۲۷۵ از این افراد دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه بیش از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ماه‌های اخیر برقرار شده است، افزود: تماس‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی نسبت به سال گذشته ۸۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس بیش از چهار میلیون تماس عملیاتی بوده و ۸۰۰ واحد عملیاتی پلیس ۱۱۰ برای تامین امنیت مردم و اجرای قوانین حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هر هفت ثانیه یک تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می‌شود که این تماس‌ها عملیاتی است.

سردار رحیمی عنوان کرد: در ۹ ماه گذشته ۹۳۲ مورد تجمع صورت گرفت که با درایت و تلاش همکارانم، این تجمعات مدیریت شد. همچنین بیش از هزار فراخوان توسط عناصر ضد انقلاب داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی، بسیاری از این اقدامات دشمن ناکام ماند.

وی با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته یک هزار و ۴۶۱ باند سازمان‌یافته متلاشی شدند، افزود: باند‌های سازمان‌یافته نسبت به سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ۶۵۸ طرح ارتقای امنیت و ۳۶۵ طرح محله‌محور در تهران انجام شد که در این طرح‌ها ۶۵ معضل مد نظر قرار گرفت.

سردار رحیمی گفت: خوشبختانه اجرای این طرح‌ها باعث کاهش چشمگیری در جرایم خشن و مهم در تهران شده است و بسیاری از آن‌ها قبل از اینکه انجام شود، کشف شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با اشراف خوب پلیس آگاهی در یک ماهه گذشته دو باند مسلح قبل از حمله به طلافروشی و بانک شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در برخورد با اراذل اوباش یک مبارزه بی امان را در تهران شروع کردیم، افزود: امسال برخورد با اراذل و مزاحمان نوامیس ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سردار رحیمی ادامه داد: در مبارزه با جرایم جنایی مثل قتل، آدم‌ربایی و سرقت‌های مسلحانه ۹۳ درصد کشف داشتیم که این آمار در سال گذشته ۸۸ درصد بوده است.

وی درباره مبارزه با اخلالگران اقتصادی، به دستگیری «وحید مظلومین» و «محمد سالم» اشاره و بیان کرد: صد‌ها نفر از افراد دیگری که در نظم اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند و همچنین ۱۸ پرونده بزرگ اخلالگران اقتصادی نیز تشکیل شد.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: بیش از هزار نفر از محکومان فراری دستگیر شدند و در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، میزان کشفیات ما در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار