سردار رحیمی:

کاهش چشمگیر جرایم خشن طی دو سال اخیر در پایتخت/ جرایم سازمان‌یافته در تهران نداریم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه میزان جرایم خشن طی دو سال اخیر در پایتخت کاهش چشمگیری داشته است، گفت: جرایم سازمان‌یافته در تهران نداریم.
کد خبر: ۳۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ - 23December 2018

جرایم خشن طی دو سال اخیر در تهران کاهش چشمگیر داشته/ جرایم سازمان یافته در تهران نداریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در دیدار با استاندار تهران با اشاره به رویکرد جامعه محوری و مردم‌داری پلیس در طول دو سال گذشته اظهار داشت: جرایم خشن طی دو سال اخیر در تهران کاهش چشمگیر داشته و همچنین جرایم سازمان یافته در تهران نداریم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مواردی که پلیس پایتحت در دستور کار خود قرار داده، ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمات انتظامی و پلیسی مطلوب است، گفت: تکریم ارباب رجوع با محوریت رعایت حقوق شهروندی و رعایت حقوق متهمین از مهم‌ترین رویکرد‌های پلیس تهران بزرگ است.

سردار رحیمی ادامه داد: پلیس آنجا که باید با اقتدار و قدرت با مجرمان و متخلفان برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح «طاهر» در تهران افزود:  طرح طاهر برای برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی، خودرو‌های فاقد پلاک، دودزا و خودرو‌هایی که بدون مجوز وارد طرح ترافیک می‌شوند، است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه طرح «رعد» توسط پلیس پیشگیری پایتخت در حال اجراست، عنوان کرد: در این طرح کلانتری‌ها مکلف شده‌اند حوزه خود را از مجرمان، قانون‌شکنان، متخلفان و خرده فروشان مواد مخدر پاکسازی کنند که ابتکار نویی در پلیس پایتخت است.

وی به اقدام پلیس اطلاعات و امنیت در برخورد با ارازل و اوباش در پایتخت اشاره کرد و افزود: اراذل و اوباشی که تفرجگاه‌ها را پاتوق خود قرار دادند و ایجاد مزاحمت می‌کنند در چند پارک مورد هدف این طرح هستند و حتی در باشگاه‌های بدنسازی و قهوه خانه‌ها نیز این طرح اجرا می‌شود.

سردار رحیمی ادامه داد: در بخش اماکن نیز پلیس پایتخت تلاش می‌کند خدمتگزار خوبی برای بازاریان، کسبه و اصناف باشد و فضایی ایجاد کند تا کسب و کار و تجارت در همه بخش‌های مرتبط با صنوف و تجار به راحتی انجام شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پلیس فتا و جرایم سایبری با اجرای طرح‌های مختلف روزانه صد‌ها پرونده کلاهبرداری و مسائل اخلاقی را رصد و پیگیری می‌کند، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز همزمان با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر به ویژه در وضعیت معتادان متجاهر اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس پایتخت به عنوان مجموعه‌ تامین کننده امنیت و آرامش مردم با همه توان در کنار استانداری تهران قرار دارد، عنوان کرد: میزان جرایم خشن طی دو سال اخیر در تهران کاهش چشمگیری داشته است

سردار رحیمی در پایان بر ضرورت ایجاد ۴۰ کلانتری در استان تهران تأکید و بیان کرد: ۱۷ پرونده بزرگ اقتصادی در تهران طی کمتر از دو سال در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و تلاش می‌کنیم که وضعیت مطلوبی در امنیت همه بخش‌ها برای مردم استان تهران فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار