قائم مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره):

95 درصد شهدای جنگ تحمیلی از خانواده کمیته امداد بودند

منصور برقعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 95 درصد شهدای جنگ تحمیلی از خانواده کمیته امداد بودند.
کد خبر: ۳۲۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 19December 2018

95 درصد شهدای جنگ تحمیلی از خانواده کمیته امداد بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، سید «منصور برقعی» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار داشت: مدیران و خدمت گزاران کمیته امداد امام خمینی (ره) باید با توجه به شان نام امام خمینی (ره) از حق مردم دفاع و با فقر مبارزه کنند و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: ادبیات بخشی از اقتصاد دین است و باید ابتدا معانی واژه هایی مانند زکات و صدقات را بدانیم تا بتوانیم در راه درست استفاده کنیم.

برقعی ضمن قدردانی از زحمات بانک ها جهت اعطای وام به افراد تحت پوشش کمیته امداد گفت: خوش حساب‎ترین وام گیرندگان همین افرادی هستند که به ظاهر ضعیف اما تمام توان انقلاب در وجود آن ها و خانواده شان جوشیده و تاکنون ادامه دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از مدیران دستگاه های استانی و همچنین استاندار و فرمانداران خواستار همکاری و حمایت در جهت توانمندسازی کمیته امداد شد و افزود: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از افرادی هستند که بیشترین تأثیر را در انقلاب اسلامی دارند به گونه ای که 95 درصد شهدای جنگ تحمیلی از همین خانواده ها بودند.

وی تصریح کرد: من با واژه «مددجو» کاملا مخالفم؛ تمام انقلاب به مدد این افراد زنده است در واقع ما مددجوی این افراد هستیم.

در پایان مراسم مجید الهی‌راد در سمت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی معارفه شد و از زحمات عباس اهرابی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار