سردار نوری در مراسم تشییع پیکر سردار منصوری:

استحکام نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه‌های مختلف است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در دهه اخیر نیز هر دو سال یک بار مردم ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای رفته‌اند گفت: استحکام نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.
کد خبر: ۳۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ - 18December 2018

تاکید همیشگی سردار منصوری این بود که وحدت بین اقوام و ادیان را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «روح‌اله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین تشییع پیکر سردار «قدرت‌الله منصوری» در روستای تکاب ایذه با اشاره به اینکه مردم هرگز زیر بار حرف زور نمی‌روند، اظهار داشت: خوشبختانه امروز مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمن در حوزه‌های مختلف را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه از جمله تاکیدات سردار منصوری به فرماندهان و زیر دستان این بود که در شرایط کنونی نباید از کینه دشمن غفلت کرد و باید مواظب بود تا در زمین دشمن بازی نکنیم، گفت: باید با آگاهی توطئه‌های دشمنان را باطل کنیم و نگذاریم دشمن با حربه قومیت گرایی این وحدت را از بین ببرد

وی ادامه داد: یکی از مواردی که سردار منصوری بر آن تاکید داشتند این بود که همه ادیان، اقوام، جریانات فکری، فرهنگی و سیاسی باید در کنار یکدیگر برای رسیدن انقلاب به اهداف خود تلاش کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی موجب شده که مردم پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همچنان پرشور پای صندوق‌های رای و مراسمات انقلابی حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در دهه اخیر نیز هر دو سال یک بار مردم ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای رفته‌اند اضافه کرد: استحکام نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

بنا بر این گزارش، سردار «قدرت اله منصوری» فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور روز (یکشنبه 25 آذر) دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این سردار رشید اسلام، امروز سه شنبه با حضور فرماندهان، مسؤولان کشوری و لشکری، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم ایذه تشییع و در زادگاهش در روستای تکاب به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها