اعلام جایزه مردمی «قهرمان مرصاد» در نهمین جشنواره عمار

در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره عمار، میرزا محمد سلگی جانباز 70 درصد و راوی کتاب تقریظ شده «آب هرگز نمی‌میرد»، جایزه‌ای با عنوان «قهرمان مرصاد» را برای بهترین اثر این جشنواره درباره «دفاع مقدس» اعلام کرد.
کد خبر: ۳۲۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 01December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره عمار، میرزا محمد سلگی جانباز ۷۰ درصد و راوی کتاب تقریظ شده «آب هرگز نمی‌میرد» جایزه‌ای با عنوان «قهرمان مرصاد» برای بهترین اثر این جشنواره با موضوع «دفاع مقدس» اعلام کرد.

دبیرخانه نهمین جشنواره عمار در کنار بخش رقابتی خود، در بخش جدید «فراخوان‌های مردمی» از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است موضوعات و دغدغه‌های مد نظرشان را در حوزه تولید، در قالب فراخوان از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند.

حجت الاسلام آل هاشم، شیخ زکزاکی، امرالله احمدجو، کارگردان سریال روزی روزگاری، سوران پیامی کارآفرین مهابادی و قهرمان مستند «آفراندن»، خانواده شهید موسوی گردیزی، از رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس، انجمن قرآنی خیرالبریه نهاوند، انجمن فرهنگی شهید بهروز محمدی ایذه و... ازجمله افراد و گروه‌هایی هستند که فراخوان‌های خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام کردند.

اعلام جایزه مردمی «قهرمان مرصاد» در نهمین جشنواره عمار

دبیرخانه جشنواره عمار تا تاریخ ۲۰ آذر ۹۷ از فراخوان‌های جدید استقبال می‌کند و فراخوان‌هایی که با رویکرد محتوایی جشنواره مطابقت دارند، در فراخوان نهایی اعلام خواهند شد.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در تهران و شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار