نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سمبل مدیریت جهادی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شاید یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرمودند، احیای مجدد مدیریت جهادی است که من فکر می‌کنم می‌تواند سمبل آن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ‌باشد.
کد خبر: ۳۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 20October 2014

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سمبل مدیریت جهادی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در بازدید از نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)که در خانه ملت برگزار شد، گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) انجام میشود مسأله مدیریت جهادی است که باید این کار هم توسعه یابد و هم آموزش داده شود؛ چرا که زکات کار این عزیزان نشر علمشان است.

وی افزود: گاهی از اوقات مدیرت جهادی در کشورمان به فراموشی سپرده میشود و شاید یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرمودند، احیای مجدد مدیریت جهادی است که من فکر میکنم میتواند سمبل آن قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) باشد.

باهنر گفت: بهطور جدی میتوانیم بگوییم که اگر این قرارگاه به وجود نیامده بود و کار سازندگی را شروع نمیکرد، بسیاری از کارهای عمرانی و توسعهای کشور با مشکل روبهرو میشد. قرارگاه نشان داد همانگونه که برادران عزیز سپاه در دوران دفاع مقدس توانمندیهایشان را به نمایش گذاشتند در عرصه سازندگی هم توانستند قابلیتها و تواناییهای خود را به جامعه عرضه کنند که جای تقدیر و تشکر و خداقوت دارد.

وی افزود: مدیریت خوب قرارگاه باعث شد که از یک سو نیروهای زیادی وارد کارهای سازندگی بشوند و از سوی دیگر در بین همه ملت ایران حس اعتماد به نفس در راستای شعار «ما میتوانیم» به وجود آید.      

شایان ذکر است نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در محل نمایشگاههای دائمی خانه ملت برپا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار