فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

نگاه آمیخته با دفاع مقدس به حل آسیب‌ها و چالش‌ها کمک می‌کند

سردار «محمدرضا میرحیدری» گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌هاست و دیدگاه آمیخته با دفاع مقدس می‌تواند در کنترل جرائم، آسیب‌ها و حل بحران‌ها و چالش‌ها مؤثر باشد.
کد خبر: ۳۱۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ - 10October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ دوم «محمدرضا میرحیدری» فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌هاست و دیدگاه آمیخته با دفاع مقدس می‌تواند در کنترل جرائم، آسیب‌ها و حل بحران‌ها و چالش‌ها مؤثر باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی برخاسته از گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و حرکت جهادی، نگاه انقلابی و تفکر بسیجی باید در کارها و انجام فعالیت‌ها دنبال شود.

نگاه آمیخته با دفاع مقدس به حل آسیب ها و چالش ها کمک می کند

سردار میرحیدری یکی از وظایف ناجا را حمایت از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ضرورت دارد تا تفاهم‌نامه‌ای بین این ۲ ارگان برای همکاری در تجهیز و تقویت نقش نیروی انتظامی در گالری‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد، تدوین دانشنامه دفاع مقدس، فعالیت‌های هنری و  امور سینمایی و ایثارگران تنظیم شود.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد نیز گزارش مختصر و مفیدی پیرامون عملکرد این اداره‌کل و زمینه‌های همکاری با نیروی انتظامی در حوزه‌ها دانشنامه دفاع مقدس، امور هنری و سینمایی و ایثارگران ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها