فرماندهی انتظامی استان بوشهر خبر داد؛

کشف ۹۸ درصدی جرائم سایبری در استان بوشهر

سردار «خلیل واعظی» گفت: پلیس فتا در استان بوشهر فعالیت های خوبی داشته است که منجر به کشف ۹۸ درصدی جرائم سایبری شده است.
کد خبر: ۳۱۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ - 07October 2018

بکشف ۹۸ درصدی جرائم سایبری در استان بوشهره گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «خلیل واعظی» فرماندهی انتظامی استان بوشهر در آیین گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با تبریک این هفته اظهارداشت: امنیت یکی از موارد مهم در هر جامعه است و نیروی انتظامی در تلاش برای افزایش این مهم در جامعه است.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان این که فعالیت های مختلفی در این راستا انجام شده است گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری در بخش کشفیات مواد مخدر ۹ باند حرفه ای تهیه و توزیع متلاشی و بالغ بر ۵ تن و ۶۵۸ کیلو گرم کشف شده است که این میزان در مقایسه با کشفیات سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود رسیدگی به جرایم اقتصادی از دیگر اولویت ها است، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۹۶ فقره جرائم اقتصادی در استان به ارزش سه هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال گذشته ۲۱۲ درصد رشد داشته است.

واعظی عنوان کرد: جرایم اینترنتی و فضای مجازی از دیگر جرایم موجود است که در استان بوشهر بیشترین آن در زمینه های کلاهبرداری رایانه ای، نشر اکاذیب و هتک حیثیت و برداشت غیر مجاز اینترنتی می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: پلیس فتا در این راستا فعالیت های خوبی داشته است که منجر به کشف ۹۸ درصدی جرایم سایبری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تصادفات درون شهری بیان کرد: در شهرهای بوشهر، دیر و برازجان بیشترین تصادفات منجر به فوت وجود داشته است.

واعظی با بیان این که در شش ماهه نخست سال جاری با کاهش ۲۹ درصدی تصادفات درون شهری در استان بوشهر روبرو بودیم خاطر نشان کرد: بیشترین تلفات مربوط به موتور سواران، عابرین پیاده و خودرو های پراید بوده است.

وی ضمن اشاره به این که تصادفات برون شهری نیز در شش ماهه سال جاری ۸ درصد افزایش داشته است گفت: تصادفات منجر به فوت ۱۹ درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر در خصوص جرایم خشن در استان گفت: در نیمه نخست سال جاری جرایم کشف جرایم خشن ۴۵ درصد رشد و و قوع قتل نیز ۳۸ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار