استاندار البرز:

مدافعان حرم موجب عقب‌نشینی دشمنان در منطقه شده‌اند

«محمدعلی نجفی» با اشاره به لزوم حضور نیرو‌های مدافع حرم در برخی کشور‌های همسایه، گفت: این حضور شجاعانه و مقتدرانه و ایستادگی ملت ایران، سبب عقب‌نشینی دشمنان در منطقه شده است.
کد خبر: ۳۰۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 09September 2018

برگزاری دومین جلسه ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، دومین نشست ستاد اجرایی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان البرز، امروز (یک‌شنبه) با حضور استاندار و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

«نجفی» استاندار البرز طی سخنانی در این نشست، با اشاره به لزوم حضور نیرو‌های مدافع حرم در برخی کشور‌های همسایه که مورد هجوم واقع شده‌اند، اظهار داشت: این حضور شجاعانه و مقتدرانه و ایستادگی ملت ایران، سبب عقب‌نشینی دشمنان در منطقه شده است.

استاندار البرز از تمام مسئولان و مدیران‌کل استان درخواست کرد که ضمن توجه ویژه به هفته دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن، با بصیرت‌افزایی و توجه به عمق مسائل، در مقابل هجمه‌های فرهنگی و شبهات شبکه‌های دشمن بایستند و پاسخ‌گوی سوالات نسل سوم و چهارم این انقلاب باشند.

وی در ادامه افزود: تذکرات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در زمینه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، آیینه شفاف جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با توجه به آن‌ها می‌توان مسیر حرکت را به درستی تشخیص داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز به‌عنوان دبیر این ستاد، با تأکید بر منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مورد هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تجلیل و تکریم این ایام و یادگاران آن دوران و خانواده‌های معظم شهدا، از مهم‌ترین وظایف ماست؛ زیرا ما امروز امنیت و قدرت این نظام را مدیون خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

در این نشست، مدیران و مسئولان ارشد استان به تشریح برنامه‌های در حال اجرای ادارات و یا برنامه‌های پیش بینی شده گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها