دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان:

مردم را باید با اجرای برنامه‌های امر به معروف در جامعه واکسینه کنیم

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای برنامه‌های امر به معروف مردم را باید در جامعه واکسینه کنیم.
کد خبر: ۳۰۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ - 04September 2018

هدف از اجرای برنامه های معرف نهادینه سازی فرهنگ عاشورایی استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «محسن اکبری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ۲۰ شهریور ماه همزمان با اولین روز محرم الحرام در سطح استان با شعار نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اجرا می شود.

وی افزود: وجود نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف برای مسلمانان است و باید به فریضه به عنوان یک دستور به آن عمل کنیم.

اکبری با اشاره به بیان امام علی (ع) که فرمودند اگر در اجرای این دو مهم (امر به معروف و نهی از منکر) کوتاهی کنیم اشرار بر ما مسلط خواهند شد ادامه داد: انجام همه خوبی‌ها معروف و انجام کارهای بد منکر است و ماه محرم بهترین فرصت برای نهادینه سازی این مهم است.

این مسئول بیان کرد: امام حسین (ع) بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر است و حرکت ما باید برای تبیین اهداف امام حسین (ع) و آگاهی نسل جوان از معروفات و منکرات باشد.

وی اضافه کرد: برخی از فسادهای مالی و گرانی ها منکراتی هستند که با فاطله گرفتن از معروفات اجرا شده اند ودر دهه محرم معروفات را نهادینه کنیم.

اکبری بیان داشت: یک بخش از برنامه ها قبل از هفته اجرا خواهد شد و یک بخش در طول هفته اجرایی می شود که بتوانیم با درست نهادینه کردن این فرهنگ مشکلات را حل و در راستای رشد و تعالی انقلاب گام برداریم و شاخصه های اسلامی را در بین افراد در جامعه تقویت کنیم.

این مسئول برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، همایش بازاریان در راستای نقش بازاریان در جهت اسلامی کردن بازاریان قدم برداریم، تجلیل از خانواده شهدای امر به معروف ؛ غبار روبی مزار شهدا، تجمع طلیه داران امر به معروف در نما‌زهای جمعه، اجرای برنامه های مختلف توسط نهادها، همایش امر به معروف و اثرگذاران را از جمله برنامه های این ستاد برشمرد.

همایش بانوان یک برنامه اثر گذار است که نقش و رسالت خانواده را مطرح می کند چرا که خانواده اولین جایگاه معروف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها