امام جمعه رودیان:

استکبار جهانی جنایات ضد بشری را هدایت می‌کند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «عباس معصومی» گفت:‌ استکبار جهانی جنایات ضد بشری را هدایت می‌کند.
کد خبر: ۳۰۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ - 08August 2018

استکبار جهانی صحنه‌گران جنایات ضد بشری را هدایت می‌کندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «عباس معصومی» امام جمعه رودیان در جمع شماری از مدیران رودیان اظهار داشت: صدور فرمان مشروطیت از رویدادهای مهم در تاریخ تحول سیاسی در ایران بود و این فرمان که با امضای ناصرالدین شاه قاجار در جهت تشکیل شورای ملی صورت گرفت، از جمله رویدادهای مهم در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

معصومی با اشاره به اینکه اسلام حتی برای حیوانات هم حقوقی تعیین کرده است، تصریح کرد: جامعه بشریت و انسان‌ها در اسلام جای خود را دارند، حقوق بشر اسلامی مدافع جدی حقوق انسان‌ها در دنیای کنونی است.

امام جمعه رودیان با بیان اینکه استکبار جهانی جنایات ضد بشری را هدایت می‌کند، اضافه کرد: استکبار جهانی بانی اصلی کشتار و جنایات در اقصی نقاط جهان است.

معصومی با تأکید بر اینکه حقوق بشر اسلامی برای حفظ حقوق غیر مسلمان‌ها هم برنامه و قانون دارد، تصریح کرد: اسلام حقوق همه را محفوظ نگه داشته است تا تعرضی نسبت به حتی غیر مسلمانی صورت نگیرد.

امام جمعه رودیان اضافه کرد: از یک طرف، کشتارهایی را در اقصی نقاط جهان به راه انداخته‌اند و از طرفی هم دم از حمایت حقوق بشر می‌زنند و دنیا این‌ها را شناخته است.

معصومی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مدافع جدی حقوق بشر در دنیاست، تصریح کرد: پایه‌های نظام اسلامی برگرفته از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) بوده و مدافع مظلوم و دشمن ظالم است.

امام جمعه رودیان با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و برده‌ها و عمال آنها مانند آل‌سعود حقوق بشر را زیر پا له کرده‌اند، اظهار کرد: آل‌ سعود نشان داده که بویی از انسانیت نبرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها