مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

اعطای لوح سپاس به تمامی پیشکسوتان خراسان شمالی در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس خراسان شمالی از اعطای لوح سپاس به تمامی پیشکسوتان خراسان شمالی در دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ - 25July 2018

اعطای لوح سپاس به تمامی پیشکسوتان خراسان شمالی در دفاع مقدس///آقای جهانتاب من دیگه دسترسی به کارتابل ندارم لطفا اگر مشکل دیگری در خبر وجود داره اصلاح بفرمایید ممنون/// شرمنده باعث زحمت میشهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در بجنورد، جلسه ستاد نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با حضور استاندار خراسان شمالی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و نماینده ارتش، سپاه و ناجا برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی هدف از برگزاری جلسه را برنامه‌ریزی به منظور تشکیل ستادی جهت تجلیل و تقدیر پیشکسوتان دفاع مقدس خواند و افزود: ستاد مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در استان ها به ریاست استاندار و دبیری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آن استان با عضویت سازمان های لشکری و کشوری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: بنا به دستور سرلشکر باقری و با توافق وزارت کشور، نیروهای مسلح، وزارتخانه‌ها و ادارات کل در استان‌ها باید آماری از پیشکسوتان خود را به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها ارائه دهند تا لوح سپاس به تمامی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اعطا شود.

امیری با اشاره به اینکه در استان حدود 37 هزار رزمنده در طول دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شدند افزود: این آمار کامل نیست و ما از سربازان ارتش و نیروهای متفرقه آمار کاملی نداریم لذا درخواست دارم مصوبه ای به همه دستگاه‌ها جهت جمع آوری اطلاعات پیشکسوتان دفاع مقدس تصویب شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه سالی یک بار همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: بنا است از امسال این همایش را به صورت تفکیک شهرستانی و اقشاری برگزار کنیم تا همایشات با کیفیت خوبی برگزار شود.

وی در ادامه از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در ۱۹ شهریور به مناسبت روز پیشکسوت در تهران خبر داد.

در ادامه جلسه هر یک از حاضران به بیان نظرات خود پرداختند سپس «محمدرضا صالحی» استاندار خراسان شمالی گفت: در مرحله اول باید آمار دقیقی از پیشکسوتان استان بدست آورد سپس در خصوص نحوه تجلیل این بزرگواران گفت‌و‌گو کنیم.

وی بیان داشت: باید در این جلسات دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی پای کار بیایند و از نظرات آن ها نیز استفاده کنیم.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اعطای لوح سپاس به پیشکسوتان از ابتدایی‌ترین کار در مقابل خدمات شایسته آنان در دفاع از نظام بوده که باید بیشتر از اینها به پیشکسوتان توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار