نشست مشترک هسته مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر برگزار شد

نشست مشترک هسته مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر با کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 17July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست مشترک هسته مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر با کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور برگزار شد. در این نشست مشترک طرفین بر افزایش همکاری های متقابل به منظور توسعه خدمات برای زائرین اربعین حسینی تاکید نمودند.

«مسعود سلیم جوهری» مسوول ستاد راهنمای زائر در همین رابطه اظهار داشت: در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین، غضنفری دبیر این کمیته و کادر مرکزی ستاد راهنمای زائر برگزار شد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام «حمید احمدی» ضمن مهم برشمردن مسوولیت راهنمایی زائران در اربعین و بیان این موضوع که مشکل رسیدگی به گمشدگان مشکل اصلی همه دست اندرکاران خرد و کلان اربعین می باشد، معرفی خدمات 4 ساله راهنمای زائر به ستاد مرکزی اربعین کشور به منظور قرار گرفتن این ستاد مردمی ذیل چارت ستاد مرکزی را از جمله مهم ترین اقدامات در شرایط فعلی برشمرده و قول مساعدت در همین زمینه را دادند.

مسوول ستاد راهنمای زائر همچنین به استقبال رئیس و دبیر محترم کمیته فرهنگی آموزشی از ارائه خدمات فرهنگی توسط این ستاد مردمی اشاره کرد و گفت: تولید محتوای آموزشی خصوصا بر مبنای توصیه های 60 گانه اختصاصی این ستاد به منظور توزیع در شبکه های استانی ستاد مرکزی و همچنین معرفی ستاد به رادیو اربعین و رادیو معارف به همین منظور از جمله پیشنهادات سازنده کمیته فرهنگی اربعین کل کشور بود.

وی در ادامه افزود: این کمیته نیز مانند سایر متولیان و دلسوزان اربعین، با توجه به تولید تنها نقشه راهنمای اربعین و عراق توسط این ستاد، برای چاپ نقشه راهنما نیز اعلام آمادگی نمود.

شایان ذکر است در پایان این نشست ضمن توافق برای ارائه محتوای آموزشی از سوی ستاد مردمی راهنمای زائر به منظور درج در کتابچه های تولیدی کمیته فرهنگی اربعین، مقرر گردید بنا به پیشنهاد کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، موضوع معرفی مبلغین مذهبی برای ارائه خدمت در ایستگاه های ستاد نیز مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار