دفاع شجاعانه مدافعان «کفریا ــ فوعه» در برابر حملات شدید جبهه النصره

منابع سوری از دفع حملات گروه‌های تروریستی به شهرک‌های تحت محاصره فوعه و کفریا و درگیری‌های شدید میان این گروه‌ها و کمیته‌های مردمی مدافع خبر دادند.
کد خبر: ۲۹۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ - 10June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، از فوعه تحت محاصره در حومه ادلب، کمیته‌های مردمی مدافع شهرک‌های تحت محاصره فوعه و کفریا تلاش گروه‌های تروریستی برای نفوذ به این مناطق را دفع کردند به‌طوری که درگیری‌های بسیار شدیدی میان تروریست‌های تکفیری و رزمندگان فوعه در محور‌های الصواغیه و دیرالزغب گزارش شده است.

گروه‌های تروریستی به‌سبب دفاع شجاعانه رزمندگان فوعه و کفریا از سرزمین و نوامیس‌شان، مجبور به عقب‌نشینی شدند. این درگیری‌ها به شهادت ۶ نفر از مدافعان این شهرک‌های تحت محاصره منجر شد. سه تروریست مهاجم هم به‌هلاکت رسیدند.

دفاع شجاعانه مدافعان «کفریا ــ فوعه» در برابر حملات شدید جبهه النصره

جبهه تروریستی النصره و گروه‌های مرتبط با آن امروز به فوعه و کفریا حمله‌ور شده بودند، «عبدالله المحیسنی» تروریست سعودی اواسط شب گذشته به جبهه فوعه رسیده و دستور حملات گروه‌های تروریستی به این مناطق تحت محاصره را صادر کرده بود.

ادعای رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی مبنی بر پیشروی و سیطره آن‌ها بر یکی از مواضع داخل شهرک‌ها صحت ندارد و نقشه میدانی پس از یورش تروریست‌ها تغییر نکرده است. بیشتر تروریست‌های مهاجم خارجی بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار