امام جمعه بروجرد:

کارگران امروز امنیت شغلی ندارند/ کلید حل مشکلات کشور افزایش تولیدات داخلی است

حجت‌الاسلام «حسن ترابی» با تأکید بر این‌که کارگران امروز امنیت شغلی ندارند، گفت: برای برطرف کردن مشکلات جامعه کارگری باید از سرمایه‌گذار و تولید کننده حمایت کرد.
کد خبر: ۲۸۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 30April 2018

کلید حل مشکلات کشور افزایش تولیدات داخلی است / با بالا بردن کیفیت تولیدات مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «حسن ترابی» امام جمعه بروجرد، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان، اظهار داشت: اسلام برای کار و کارگر ارزش فوق‌العاده‌ای قائل است و ملت نیز باید برای مقاومت در برابر نظام سلطه، پایه‌های اقتصادی کشور را محکم و تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید از اصول اولیه اقتصاد است، افزود: ستون اصلی تولید، کار و کارگر است و تلاش کارگران پیشرفت و توسعه کشور را رقم خواهد زد.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: افزایش تولید با استفاده از توان و امکانات داخلی، کشور را در برابر تحریم‌ها مقاوم می‌کند.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: عقب‌نشینی در برابر نظام سلطه، ذلت را برای ملت به همراه می‌آورد و کوتاه آمدن در برابر دشمن، آن‌ها را گستاخ‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف ایران اسلامی درمنطقه هستند، ادامه داد: دشمن از وجود مشکلات اقتصادی در کشور آگاه است، بر همین اساس با هدف ایجاد اختلال در کشور، تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه ایران اسلامی وضع می‌کند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر این‌که کارگران امروز امنیت شغلی ندارند، گفت: برای برطرف کردن مشکلات جامعه کارگری باید از سرمایه‌گذار و تولید کننده حمایت کرد.

وی افزود: دولت باید به صورت جدی به دنبال حمایت از تولید داخلی باشد و تولید کنندگان نیز باید با بالا بردن کیفیت تولیدات و کالا‌ها مردم را به مصرف کالای داخلی تشویق کنند.

در ادامه این دیدار، «عبدالعلی گیوکی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد نیز طی سخنانی اظهار داشت: امروز کارگران از معظل امنیت شغلی رنج می‌برند و در برابر آن‌ها قرارداد‌های سفید امضا وجود دارد.

وی افزود: برای حل مشکلات جامعه کارگری، باید از کالای ایرانی حمایت کرد و مصرف کننده را به سمت کالای تولید داخل سوق داد.

گیوکی در پایان اظهار داشت: جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق، راهکاری مهم برای حمایت از کالای داخلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار