مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش تجلیل از مدافعان حرم در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همایش تجلیل از مدافعان حرم و دفاع مقدس در ایام گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 30April 2018

همایش تجلیل از مدافعان حرم در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری فتوحات ما در میادین جنگ از جمله آزادی خرمشهر با تقوا امکان‌پذیر بوده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر استان مازندران با مسئولیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و با عضویت سازمان‌های لشکری و کشوری و دبیری معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه برای بزرگداشت سوم خرداد تشکیل کمیته‌های مختلف صورت گرفت یادآور شد: این کمیته‌ها شامل کمیته فرهنگی و تبلیغاتی، کمیته رسانه و فضای مجازی، کمیته ایثارگران، ریاست ستاد شهرستانی که بر عهده ناحیه مقاومت سپاه است، کمیته مردمی، کمیته بانوان و کمیته ورزش و جوانان استان است که هر کدام دارای دبیر و اعضا هستند که به فعالیت طبق دستورالعمل مشغول می‌شوند.

ملکی خاطرنشان کرد: انتظارت و اهداف ما از برگزاری از این جلسات ترویج فرهنگ جهاد و ایثار با تشکیل ستاد بزرگداشت سوم خرداد است.

وی اضافه کرد: همایش تجلیل از مدافعان حرم، دفاع مقدس  و دعوت از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس برای سخنرانی در برنامه‌های مختلف و نماز جمعه، بقاع متبرکه و امامزاده‌ها در ایام گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: ما با شعار (ما توانسته‌ایم) باید بتوانیم حضور همه مردم را داشته باشیم مدت زمان اجرای برنامه‌ها 3 روز است که در هر روز برنامه‌های خاصی اجرا می‌شود که محوریت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار