سردار شهید «مصطفی پیشقدم» :

بدانید که دین اسلام با خون آبیاری شده است

سردار شهید «مصطفی پیشقدم» در بخشی از وصیت نامه خود می‌گوید: کسانی که به خاطر محبوبیت فردی و جاه و مقام مسئولیتی یا کاری را قبول کردید، بدانید که با تولید نارضایتی و تفرقه کاری از پیش نخواهید برد بلکه به ضلالت و بدبختی دچار خواهید گشت و بدانید که دین اسلام با خون آبیاری شده و مسلمین پذیرای هرگونه مشکلی خواهند بود تا که صدمه ای به اسلام وارد نشود.
کد خبر: ۲۸۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 30April 2018

بدانید که دین اسلام با خون آبیاری شده استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار شهید «مصطفی پیشقدم» از شهدای لشکر همیشه پیروز عاشورا در جنگ تحمیلی در وصیت نامه خود به نکات مهمی در خصوص وظیفه رزمندگان و مردم نسبت به انقلاب و اسلام اشاره کرده است. متن وصیت نامه این شهید بزرگوار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدایی که هستی بخشید و ما را از نعمات دنیوی بهره مند ساخت و منّت نهاد مسلمان بودن را و مبارزه در راه خویش را عطا فرمود.

ای عزیزان

رهنمود های امام امت را گوش فرا داده و عمل نمایید و نعمتی است بزرگ، که خدا برای هدایت مسلمانان قرار داده است و این را بدانید که مسئولیت خطیری در قبال مسلمانان و خانواده شهداء دارید. پروردگار عالم همه را به طریقی در زندگانی مورد امتحان قرار می دهد که باید با آغوش باز استقبال کرده و صراط مستقیم را پیش گیرید.

و اما کسانی که به خاطر محبوبیت فردی و جاه و مقام مسئولیتی یا کاری را قبول کردید، بدانید که با تولید نارضایتی و تفرقه کاری از پیش نخواهید برد، بلکه به ضلالت و بدبختی دچار خواهید گشت و بدانید که دین اسلام با خون آبیاری شده و مسلمین پذیرای هرگونه مشکلی خواهند بود تا که صدمه ای به اسلام وارد نشود.

برادرانم تقوا را پیشه خود سازید و مبارزه با درون خویش (مبارزه با نفس) را تا می توانید انجام دهید برادرانم خود را به مادّیات سوق ندهید و تا پای جان از مکتب تشیَع دفاع کنید.

و من الله توفیق

مصطفی حامد پیشقدم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها