تجدید میثاق یزدی‌ها با شهیدان «یوسفی و «زکی‌زاده»

مراسم بزرگداشت شهیدان «حسن یوسفی» و «محمد زکی‌زاده» به صورت جداگانه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 06March 2018

تجدید میثاق یزدی‌ها با شهیدان «یوسفی و «زکی زاده»

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت «حسن یوسفی» و «محمد زکی‌زاده» مراسم بزرگداشت این شهیدان به صورت جداگانه از امروز (سه‌شنبه) در یزد برگزار خواهد شد.

در همین راستا، مراسم یادبود شهید «حسن یوسفی» همراه با یاد و خاطره پدر مرحومش «قنبر یوسفی» به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد «محمدیه» نصر‌آباد واقع در بلوار نواب صفوی، روبروی اداره پست، کوچه یازدهم شهید دانش پایه منعقد می‌شود.

همچنین مراسم گرامی‌داشت شهید «محمد زکی‌زاده» نیز همراه با یاد و خاطره پدر مرحومش «علی زکی زاده»، به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد «موسی بن جعفر (ع)» واقع در بلوار موسی بن جعفر برگزار خواهد شد.

این مراسم‌های نورانی با حضور خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم همراه مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) منعقد می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید «حسن یوسفی» پانزدهم خرداد‌ماه سال 1341 در روستای «باغ بید» از توابع شهرستان «تفت» متولد شد. وی تا چهارم ابتدایی درس خواند، گچ‌کار بود و سال 1356 ازدواج کرد و صاحب سه پسر شد.

وی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و  30 اسفندماه سال 1362 در «نفت شهر» به فیض شهادت نائل شد.

همچنین شهید «محمد زکی‌زاده» نیز پنجم اسفندماه سال 1347 در شهرستان یزد متولد شد. وی دانش آموز چهارم متوسطه در رشته بهداشت بود و در رشته ورزشی هندبال فعالیت می‌کرد.

وی به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و سوم اسفندماه سال 1364 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار