برگزاری یادبود شهیدان «قطب الدینی» و «خانی» در یزد

مراسم یادبود شهیدان «مهدی قطب الدینی» و «علیرضا خانی» از شامگاه سه‌شنبه ۸ اسفندماه به مدت سه شب در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 27February 2018

برگزاری یادبود شهیدان «قطب الدینی» و «خانی» در یزدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت «مهدی قطب الدینی» و «علیرضا خانی»، مراسم بزرگداشتی از امروز (سه‌شنبه) به صورت جداگانه در یزد برگزار خواهد شد.

مراسم یادبود شهید «مهدی قطب‌الدینی» همراه با یاد و خاطره پدر مرحوم شهید، به مدت سه شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد «کاجی» واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه ویلا منعقد می‌شود.

همچنین مراسم گرامی‌داشت شهید «علیرضا خانی» نیز همراه با یاد و خاطره پدر مرحوم شهید، به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد «شیخ فضل‌الله نوری» واقع در حسن آباد مشیر، شیدآباد، خیابان سرچشمه برگزار خواهد شد.

این مراسم‌های نورانی با حضور خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم همراه مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) منعقد می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید قطب‌الدینی ۲۵ آذر‌ماه سال ۱۳۴۳ در یزد متولد شد، تا دوم راهنمایی درس خواند، به عنوان سرباز ژاندامری در جبهه حضور یافت و ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۶۲ نیز در سقز به شهادت رسید.

همچنین شهید خانی، متولد یکم آذرماه سال ۱۳۴۶ در تهران است؛ تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و ۷ اسفندماه سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به لقاء الله پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار