پژوهشگر دفاع مقدس:

قصه شهدای «هفت تپه» در رادیو مازندران بازگو شود

رزمنده و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: باید هفت‌تپه را برای مردم جلوه‌نمایی کنیم و رادیو مازندران می‌تواند با طرح سؤال «چرا هفت‌تپه» توجه مردم را با اهمیت جایگاه تاریخی هفت‌تپه برای مردم مازندران جلب کرده و قصه این شهدا را برای مردم بازگو کند.
کد خبر: ۲۸۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 21February 2018

قصه شهدای «هفت تپه» در رادیو مازندران بازگو شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «مفید اسماعیلی» رزمنده و پژوهشگر دفاع مقدس در نشست‌ هم‌افزایی برای حمایت و پشتیبانی از احیا و بازسازی یادمان شهدای «هفت‌تپه» که با حضور دبیر اجرایی جبهه مردمی مقاومت اسلامی مازندران و مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران و هیأت همراه با معاونت صدا در مرکز شبکه مازندران با هدف هم‌افزایی در پشتیبانی رسانه‌ای از ستاد مردمی احیای یادمان شهدای هفت تپه برگزار شد، به اهمیت  بازسازی «هفت تپه» اشاره کرد و گفت: بیان دغدغه‌ها با محوریت یادمان شهدای «هفت‌تپه» بهانه‌ای برای رفتن به عمق موضوعات ارزشی دفاع مقدس است.

اسماعیلی به موضوع «هفت تپه» از دو منظر پرداخت  و  افزود: از منظر تاریخی، جدای آنکه آنجا پادگان نظامی بوده، از لحاظ تاریخی نیز به‌علت وجود زیگورات چغازنبیل برای ایرانیان و تاریخ جهان دارای اهمیت ویژه‌ای است.

نویسنده دفاع مقدس ادامه داد: این منطقه برای مازندرانی‌ها از جنبه‌های متفاوت دفاع مقدسی دارای اهمیت تاریخی است، لذا باید موضوعات مربوط به هفت‌تپه را بست داده‌، عمیق‌تر و گسترده‌تر به آن بپردازیم.

وی اضافه کرد: «هفت تپه» به‌دلیل وجود زیگورات چغازنبیل به خودی خود سالانه بیش از 4 هزار نفر بازدیدکننده، توریست و گردشگر دارد، لذا فرصت خوبی برای پیوند دادن نمادهای تاریخی و باستانی با نمادها و مفاهیم دفاع مقدس با ایجاد یادمان شهدای شمال کشور در هفت‌تپه به‌دست خواهد آمد.

رزمنده و پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه باید هفت‌تپه را برای مردم جلوه‌نمایی کنیم عنوان کرد:  رادیو مازندران می‌تواند با طرح سؤال «چرا هفت‌تپه» توجه مردم را با اهمیت جایگاه تاریخی هفت‌تپه برای مردم مازندران جلب کرده و قصه شهدای هفت‌تپه را برای مردم بازگو کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار