حجت‌الاسلام طائب در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن است

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار گفت: انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن است که به رهبری امام راحل و به پشتوانه مردم شکل گرفت و رژیم آمریکایی را ساقط کرد.
کد خبر: ۲۷۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ - 05February 2018

انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن حاضر است/ خون‌ها ژای این انقلاب ریخت

حجت‌الاسلام «مهدی طائب» فعال انقلابی و فرمانده قرارگاه راهبردی عمار در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و یادآوری آن دوران اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن است که به رهبری امام راحل و به پشتوانه مردم شکل گرفت و رژیم آمریکایی را ساقط کرد.

وی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها و غربی‌ها ظهور این انقلاب را پیش‌بینی نمی‌کردند و در باورشان نبود که رژیم پهلوی سقوط کند. امام خمینی (ره) با تکیه بر دو عنصر مهم یعنی فدرت الهی و مردمی توانست حکومت اسلامی را با انتخاب خود مردم برپا کند.

این چهره انقلابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مشقت و سختی‌های فراوان شکل گرفت، تصریح کرد: جان‌ها فدا شد و خون‌ها ریخت تا این انقلاب پا بگیرد. سخنان امام بر قلوب مردم نشسته بود.

حجت‌الاسلام طائب به ایستادگی انقلابیون اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی فشارهای مختلفی را بر مردم وارد می‌کرد تا آنها را از مجاهدت و تلاش باز دارد، اما نمی‌دانست کلام امام در دل‌ها اثر کرده بود و به زودی باید شاهد پایان عمرنکبت‌بار خود باشد.

وی با بیان اینکه حفظ این انقلاب همچنان نیازمند ایستادگی مسئولین و ملت در برابر مستکبرین است، عنوان کرد: از زمان انقلاب تا به امروز توطئه‌های فراوانی علیه این انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده است که به برکت دعای امام زمان (عج) و خون شهدا و نفس حق حضرت امام نتوانستند کاری از پیش ببرند. از حالا به بعد هم تا زمانی که باور انقلابی در این جامعه زنده است، بدانید آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها