همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر صورت گرفت؛

غبارروبی زادگاه خورشید خمین در سرزمین آفتاب

همزمان با فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زادگاه امام راحل در خمین، غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۲۷۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ - 31January 2018

غبارروبی زادگاه خورشید خمین در سرزمین آفتاببه گزارش دفاع پرس از اراک، همزمان با فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زادگاه امام راحل و خانه تاریخی ایشان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطر افشانی شد.

حجت‌الاسلام «علیرضا مرودشتی» مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین در این آئین با اشاره به شخصیت حضرت امام راحل اظهار داشت: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی از شخصیت‌های کم نظیر و ممتاز تاریخ بشریت است که با اندیشه‌‏های بلند الهی و تلاش‏‌های صادقانه، توانست مسیر تاریخ را دگرگون کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با اندیشه الهی و بینش سیاسی عمیق خود توانست سرمنشاء بسیاری از تحولات در دنیا شود به گونه‌ای که انقلاب اسلامی توانست همچون چراغی هدایت‌گر برای سایر انقلاب‌های پس از خود باشد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رساند و الگوی حاکمیت دینی را پایه‌ریزی کرد.

حجت‌الاسلام مرودشتی با اشاره به عناصر شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت و شجاعت، تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی مکاتب الحادی و تمدن‌های مادی غرب و شرق به وجود آورد.

خاطرنشان می‌شود، اقشار مردم اعم از بسیجیان، خانواده معزز شهدا، دانشجویان و دانش آموزان ضمن حضور در این برنامه، اقدام به آماده‌سازی بیت تاریخی امام راحل برای آیین‌های دهه فجر کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار