عناوین کتاب‌های فصل بسیج معرفی شدند

چهار عنوان کتاب فصل زمستان بسیج معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 12January 2018

عناوین کتاب‌های فصل بسیج معرفی شدندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «رضا خوش تراش پسندیده» دبیر هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی کتاب فصل بسیج ضمن معرفی عناوین کتاب‌های فصل بسیج اظهار داشت: این کتاب‌ها در چهار عنوان «باغ خرمالو» رمانی با محوریت ضد رضا شاه در قالب رمان نوجوان به نویسندگی هادی حکیمیان، «برادر انگلستان» رمانی جذاب و خواندنی با محوریت استکبار ستیزی به قلم علیرضا قزوه، «خداحافظ سالار» روایتی داستانی از زندگی شهید سرلشگر پاسدار «حسین همدانی» نویسنده حمید حسام و «لحظه‌های انقلاب» روزنگار داستانی اتفاقات انقلاب ۵۷ به نویسندگی محمود گلابدره‌ای، در فصل زمستان در اختیارعموم مردم قرار داده خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irghalam.com و جهت خرید کتاب و شرکت در مسابقه کتابخوانی و همچنین اطلاع از کم و کیف کتاب‌های معرفی شده به پایگاه‌های بسیج سراسر کشور مراجعه کنند.

خوش‌تراش پسندیده در ادامه افزود: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به‌ویژه فرماندهان محترم استان‌ها و شهرستان‌ها و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سراسرکشور، جهت ترویج و تبلیغ کتاب فصل می‌توانند کتب معرفی شده را با تخفیف مناسب خریداری کنند. بدین منظور اداره کتاب بسیج آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشات، نسبت به تهیه و تحویل کتب اقدام کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد بسیار سازمان بسیج مستضعفین در دوره‌های گذشته در امر ترویج و معرفی کتب فصل بسیج، امیدواریم از این طریق اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی برای عموم مردم تبیین و از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج در تبلیغ و ترویج کتاب فصل بهره برداری لازم به عمل آید.

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها