همزمان با هشتمین جشنواره عمار؛

دوره آموزشی «راه‌نما» با حضور اساتید سینما برگزار می‌شود

همزمان با هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، مدرسه سینمایی عمار نیز در ادامه سلسله دوره‌های تخصصی خود اقدام به برگزاری فصل دوم دوره آموزشی «راه‌نما» با حضور اساتید برجسته سینما می‌کند.
کد خبر: ۲۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 26December 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، مدرسه سینمایی عمار نیز در ادامه سلسله دوره‌های تخصصی خود اقدام به برگزاری فصل دوم دوره آموزشی «راه نما» با حضور اساتید برجسته سینما می‌کند.

در این دوره آموزشی که ویژه کارگردانان داستانی و فیلم نامه‌نویس‌های جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود، بهروز افخمی مبحث فیلمنامه نویسی، نادر طالب زاده مبحث کارگردانی و مجید شاه‌حسینی، شهریار زرشناس و وحید جلیلی به بیان مباحثی در باب محتوای سینما و چیستی آن خواهند پرداخت.

این دوره آموزشی به صورت اردویی و در سه وقت صبح، بعد از ظهر و شب از تاریخ هفتم الی نهم دی ماه ۹۶ در محل حسینیه هنر برپا می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در آن می‌توانند رزومه کامل خود را به شماره تلگرامی ۰۹۲۱۱۹۸۳۸۹۵ ارسال کنند، با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه‌ها، افرادی که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.

هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ششم الی ۱۵ دی ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود، اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقمندان جهت دریافت و اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به AmmarFilm.ir مراجعه کنند.


دوره آموزشی راه‌نما با حضور اساتید سینما برگزار می‌شود

گفتنی است افتتاحیه این دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، روز چهارشنبه ۶ دی ماه در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن واقع در میدان راه‌آهن، میدان بهمن برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها