رئیس حوزه هنری هرمزگان در مراسم رونمایی از قصص قرآنی:

چاپ 15 عنوان کتاب جدید در هرمزگان/ نیازمند حمایت بیشتری هستیم

انوشیروان پیش‌دار با اشاره به کمبودهای استان هرمزگان در زمینه نمایشنامه گفت: 15 عنوان کتاب جدید در زمینه دفاع مقدس انقلاب اسلامی و قصص قرآنی در سال جاری چاپ و رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 17December 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «انوشیروان پیش‌دار» رئیس حوزه هنری هرمزگان در مراسم رونمایی از پنج عنوان نمایشنامه کودک و نوجوان که صبح امروز (یک‌شنبه، 26آذر) در حوزه هنری رونمایی شد، با اشاره به روند تولید این آثار اظهار داشت: آغاز تولید نمایشنامه‌های قصص قرآنی متعلق به دوره مدیریت قبلی حوزه هنری هرمزگان بوده که امروز به ثمر رسیده است.

وی گفت: قرآن کریم یک دریای عظیم برای بهره‌برداری است و امروز ما یک قطره از آن را تبدیل به نمایشنامه کودک و نوجوان کرده‌ایم.

رئیس حوزه هنری هرمزگان عنوان کرد: ما در استان هرمزگان در حوزه نمایشنامه فقیر هستیم. امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند و این آثار در جشنواره‌ها شکل جدی‌تری بگیرند. خوشبختانه توافقاتی را با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان انجام داده‌ایم تا این نمایشنامه‌ها اجرا شوند.

پیش‌دار افزود: امیدواریم سال آینده این نمایشنامه‌ها به نمایش تبدیل شوند. انتظار داریم حوزه هنری حمایت بیشتری انجام دهد تا ما نمایشنامه‌های بیشتری را تولید کنیم. برای فروش نمایشنامه‌های قرآنی با وزارت ارشاد و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مذاکراتی را انجام داده‌ایم تا چرخه اقتصادی کار شکل جدی‌تری داشته باشد.

وی همچنین از چاپ 15 عنوان کتاب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: تا پایان امسال 15 کتاب در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و قصص قرآنی را چاپ و رونمایی خواهیم کرد. امسال یکی از سال‌های پر بار حوزه هنری استان هرمزگان خواهد بود چراکه نگاه ما در حوزه هنری استان هرمزگان تمرکز بر تولید است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار