علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اگر موشک‌های پرتابی از یمن، ایرانی بود عربستان ویران شده بود

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش توان موشکی کشور گفت: اگر موشک‌های ایران توسط انصارالله یمن به عربستان پرتاب می‌شد، به جرات می‌توان گفت این کشور به ویرانه تبدیل می‌شد.
کد خبر: ۲۷۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 16December 2017

اگر موشک‌های پرتابی از یمن، ایرانی بود عربستان ویران شده بود«احمد علیرضا‌بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس ضمن محکوم کردن ادعای اخیر «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل مبنی بر حمایت موشکی ایران از انصارالله یمن، اظهار داشت: آمریکایی که خود از حامیان تروریست و خشونت‌طلبی و جنگ افروزی در جهان و در واقع از حمایت کننده‌های رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و یمن است، ایران را به جنگ موشکی از طریق نیروهای انصارالله یمن با عربستان متهم می‌کند، در صورتی‌که جهانِ امروز، به نقش درخشان جمهوری اسلامی ایران در تثبیت امنیت و صلح در منطقه واقف است.

علیرضابیگی در ادامه با توجه به قدرت موشکی کشور افزود: اگر موشک‌های ایران توسط انصارالله یمن به عربستان پرتاب می‌شد، به جرات می‌توان گفت این کشور به ویرانه تبدیل می‌شد؛ چراکه در افزایش توان دفاعی به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده‌ایم که در برابر استکبار جهانی حرف‌ها برای گفتن داریم.

این نماینده خانه ملت شکست‌های پی در پی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در منطقه را علت این فرافکنی‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها برابر ایران از زمانی دوچندان شد که داعش ـ این گروه جنایتکار ـ در عراق و سوریه به دست جبهه مقاومت زمین‌گیر شد. دشمنان به‌خوبی به نقش رزمندگان و فرماندهان توانمند کشورمان در پیروزی بر داعش واقف هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با این فرافکنی‌ها خواستار به‌راه انداختن ائتلاف ضد ایرانی در جهان است، خاطرنشان کرد: آمریکا که خود با فروش ده‌ها میلیارد دلار سلاح به عربستان، دستش به خون مردم بی‌گناه یمن آغشته است، با سیاه‌نمایی و ادعاهای کذب، می‌خواهد ایران را عامل اصلی خشونت در منطقه معرفی کند؛ بی‌شک توطئه‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار