مراسم سالگرد شهادت مدافع حرم «احمد جلالی نسب» در قم برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت جاویدالاثر مدافع حرم «احمد جلالی نسب» عصر روز پنجشنبه 23 آذر در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ - 15December 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم سالگرد شهادت پاسدار جاویدالاثر مدافع حرم «احمد جلالی نسب» با حضور حجت الاسلام والمسلمین «ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.
 
وی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به جایگاه و مقام شهادت در راه خدا اظهار داشت: شهادت امری معنوی است و شهدا به چنین جلساتی نیاز ندارند، چرا که آنان در معامله با خداوند از بالاترین سرمایه خود گذشتند و آن را در راه خدا ایثار کردند.
 
ذوالنوری با بیان اینکه خداوند بهشت را برای کسی که از جان خود در برابر ظلم می‌گذرد، قرار داده است، افزود: امام حسین (ع) فرموده اگر بدن‌ها برای مرگ خلق‌شده چه خوب است که انسان با شمشیر بدن خود را در راه خدا از دست دهد.
 
در این مراسم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امام‌جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، تعدادی از مسئولان استانی و فرماندهان سپاه و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند.
 
شهید جلالی نسب سال گذشته در نبرد با گروهک های تکفیری در سوریه بر اثر اصابت مستقیم گلوله توپ به فیض شهادت رسید و جاویدالاثر شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها