با صدور پیامی؛

سردار کارگر شهادت سردار ییلاقی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار «علی ییلاقی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۶۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ - 10December 2017

سردار کارگر شهادت سردار ییلاقی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت شهادت سردار علی ییلاقی فرمانده قهرمان لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا

خانواده محترم جانباز شهید سردار علی ییلاقی

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

شهادت جانباز و پاسدار سرافراز ایران اسلامی، سردار حاج علی ییلاقی، فرمانده قهرمان لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس را خدمت شما خانواده معزز، هم‌سنگران و هم‌رزمان این شهید و مردم محترم و قدرشناس استان مازندران و به ویژه شهرستان بهشهر تسلیت عرض می‌کنم.

بی شک حضور، تلاش و مجاهدت‌های آن جانباز شهید در دوران هشت سال حماسه، ایثار، حراست و دفاع از میهن اسلامی در لشکر حماسه‌آفرین 25 کربلا در کارنامه اعمال وی، ثبت و ضبط و در نزد پروردگار صاحب ذوالجلال محفوظ است.

تکریم و پاسداشت خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران و جانبازان عزیز و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام، وظیفه‌ای همگانی و امری ذاتی برای مسئولان و متولیان سازمان‌های لشکری و کشوری است.

اینجانب شهادت آن مجاهد مخلص، جانباز دلیر و یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس را به خانواده معزز و معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند شاهد و ناظر برای آن شهید عزیز، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر، شکیبایی و تداوم راه نورانی آن سرباز ولایت و رهبری را خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع ­مقدس        

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار