همزمان با اعلام تصمیم ترامپ در مورد قدس؛

آمریکا هشدار امنیتی به اتباعش در سرتاسر جهان را به روز کرد

وزارت خارجه آمریکا همزمان با اعلام تصمیم این کشور در مورد قدس، هشدار امنیتی تازه‌ای خطاب به اتباعش در سرتاسر جهان صادر کرد.
کد خبر: ۲۶۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ - 07December 2017

آمریکا هشدار امنیتی به اتباعش در سرتاسر جهان را به روز کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وزارت خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه هشدار امنیتی تازه‌ای به اتباع خود در سرتاسر جهان صادر کرده و به آن‌ها توصیه کرد هوشیاری بیشتری به خرج داده و از آخرین تحولات و اخبار مطلع باشند.

این هشدار امنیتی پیش از این هم وجود داشته، اما امروز ساعاتی پس از اعلام تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی، به روز شده است.

هرچند در این اطلاعیه به تصمیم ترامپ و قدس اشاره‌ای نشده، اما وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای جداگانه به اتباع این کشور توصیه کرده بود که از بخش قدیمی قدس و کرانه باختری رود اردن دوری کنند. 

در اطلاعیه امنیتی به روزشده به اتباع آمریکایی توصیه شده است که «هوشیاری بالایی به خرج داده و برای افزایش آگاهی امنیتی خود در زمان مسافرت گام‌های لازم را بردارند.»

در این اطلاعیه به شهروندان هشدار داده شده که علاوه بر تهدیدات تروریستی، احتمال بروز خطر ناشی از شکل‌گیری اعتراضات و تظاهرات‌های مردمی در کشورهای مختلف هم وجود دارد.

تصمیم دولت آمریکا امروز منجر به بروز تظاهرات در شهرهای مختلف جهان از جمله کرانه باختری شده است. در جریان حمله امروز نظامیان صهیونیست به معترضان فلسطینی، دستکم ۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها