دبیرکل جنبش «نُجَباء» عراق:

تصمیم ترامپ می‌تواند باعث هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق شود

شیخ «اکرم الکعبی» در بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، می‌تواند دلیل مشروعی برای حمله به نیروهای آمریکایی در عراق باشد.
کد خبر: ۲۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 07December 2017

تصمیم ترامپ می‌تواند باعث هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، پایگاه خبری «الحدث نیوز» به نقل از «رویترز» نوشت: شیخ «اکرم الکعبی» طی بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم ترامپ نادان، به منزله شراره آتش بزرگی برای نابودی این رژیم (اسرائیل) از پیکره امت اسلامی است و می‌تواند دلیلی مشروع برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی باشد.

پیش از الکعبی، «سید هاشم الموسوی» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا پیرامون اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی اظهار داشت: بر امت اسلام است که در صورت اجرای این تصمیم به هدف قرار گرفتن مقدسات‌شان پاسخ دهند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش نجباء، موسوی با بیان اینکه «انتقال سفارت آمریکا به قدس یک اقدام خصمانه است»، تصریح کرد: دشمن با این نقشه شوم، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است.

وی افزود: یهودی‌سازی قدس و به رسمیت شناختن آن به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است که به آمریکا این امکان را دادند چنین تصمیمی اتخاذ کند.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین خالی کردن قدس از هویت فلسطینی آن را به معنای خالی کردن امت از هویت اسلامی آن در مقابل رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با آن دانست.

موسوی با انتقاد از سیاست‌های خصمانه ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی تندرو و دشمن اسلام است و زبانی جز زبان پول و زور برای ایجاد بحران‌های سیاسی در جهان را نمی‌فهمد.

وی در پایان تاکید کرد: نُجَباء از جهان اسلام می‌خواهد دست به اقدامی فوری بزنند تا زورگویی‌های واشنگتن در حق فلسطینیان و قدس شریف را متوقف کنند.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها