مسئول بسیج سازندگی سپاه استان مرکزی خبر داد؛

آمادگی گروه‌های جهادی استان مرکزی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

سرهنگ «علی فراهانی» گفت: تمامی ظرفیت‌های استان مرکزی سنجش و احصاء شده و گروه‌های جهادی آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند.
کد خبر: ۲۶۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ - 01December 2017
انجام 60درصد عملیات اسکان موقت در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سرهنگ «علی فراهانی» مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده به همت بسیج سازندگی سپاه روح الله در 9 روستای زلزله‌زده «دشت ذهاب» اظهار داشت: در حال حاضر استان مرکزی در حوزه خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، رتبه یک کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تعداد 75 کانکس به همت بسیج سازندگی استان در منطقه نصب شده است و در حال حاضر تعداد 3 کانکس دیگر در حال ارسال به منطقه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر اسکان اضطراری زلزله‌زدگان غرب کشور به شکل 100 درصدی انجام شده و که از این میان 60 درصد عملیات اسکان موقت، با استقرار کانکس‌های سیار و ثابت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که تیم فنی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی از اواخر آبان‌ماه در مناطق زلزله‌زده مستقر و اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی مناطق تخریب شده کرده است، در جلسه‌ای که روز یک‌شنبه برگزار خواهیم کرد تصمیم نهایی را برای نوع ساخت‌ها اتخاذ می‌کنیم.

سرهنگ فراهانی افزود: تمامی ظرفیت‌های استان مرکزی سنجش و احصاء شده و گروه‌های جهادی آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند، ولی در جلسه روز یک‌شنبه تصمیم قطعی برای زمان اجرای عملیات اسکان دائم زلزله‌زدگان اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار