پیام سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت شهادت «مجید عسگری»

سازمان بسیج فرهنگیان کشور در پیامی شهادت مجید عسگری را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۶۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ - 30November 2017
پیام سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت شهادت «مجید عسگری»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پیام سازمان فرهنگیان کشور به مناسبت شهادت معلم بسیجی «مجید عسگری» به شرح زیر است.

«بسم رب شهدا و الصدیقین

خبر شهادت معلم بسیجی شهید مجید عسگری از سرمربیان صالحین بسیج فرهنگیان که در دفاع از حریم حرم حضرت زینب (س) و در پاکسازی منطقه از لوث وجود داعشیان هرچند جانسوز است ولیکن نشان دهنده این است که در باغ شهادت به روی بندگان مخلص خدا همیشه باز بوده و چه نیکوست جایگاه معلمی که آموزه های دینی و قرآنی خود را در مقام عمل و با خون پاک خود به نسل های بعدی منتقل می نماید.

حاکمیت خود خوانده شجره ملعونه داعش بدست دلاوران حریم حرم در هم شکسته شد و شیر مردان این عرصه ثابت کردند هرجا که استکبار و صهیونیسم خواب های آشفته برای منطقه و ایران ببینند سربازان جان برکف ولایت در هر منصب و لباسی باشند نیت پلید آنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

لذا جامعه فرهنگیان در دفاع از اسلام و استمرار خط سرخ شهیدان همواره آمادگی داشته این راه پر افتخار را تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز ادامه خواهد داد.

سازمان بسیج فرهنگیان کشور شهادت این شهید عزیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده معزز ایشان و جامعه فرهیخته فرهنگیان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.» 

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار