مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر:

بسیجی‌های نسل امروز پیرو شهید حججی هستند

سرهنگ پاسدار «ثامر چنعانی» فرهنگ بسیج را زائیده فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: نسل بسیجی امروز ما، جوانانی هستند که پیرو شهید «محسن حججی» و امثال شهیدانی هستند که برای آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 21November 2017
از همه می خواهم تا در راستای نیل به اهداف بسیج قدم بردارندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه ستاد برگزاری هفته بسیج اظهار داشت: امسال برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در خرمشهر اجرا می‌ شود.

وی فرهنگ بسیج را زائیده فرهنگ دفاع مقدس دانست و افزود: نسل بسیجی امروز ما، جوانانی هستند که پیرو شهید «محسن حججی» و امثال شهیدانی هستند که برای آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

سرهنگ چنعانی تأکید کرد: در صورت تقویت مساجد به عنوان سنگر محلات، می‌توان با تقویت نیروهای جوان و نوجوان، کارهای بزرگی را انجام داد.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر همچنین از متولیان برنامه‌های ارزشی و مناسبتی خواست که بازدید و استفاده از مرکز فرهنگی دفاع مقدس را نیز در برنامه‌های مدنظر خود بگنجانند تا نسل جوان و پویای انقلاب با اهداف و فرهنگ ناب دفاع مقدس بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی در ادامه با یادآور شدن این‌که «بسیج از منظر مردم سالاری دینی» شعار هفته بسیج امسال است، بیان کرد: از همه اقشار مردم از جمله نخبگان و جوانان می‌خواهم تا در راستای نیل به اهداف بسیج قدم بردارند.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار