افتتاح 500 طرح اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 500 طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در 11 شهرستان سیستان و بلوچستان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۶۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 21November 2017
500 عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز با رمز مبارک «یا رسول الله» از 500 طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در 11 شهرستان سیستان و بلوچستان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار حفظ امنیت، محرومیت‌زدایی را نیز به صورت جدی در دستور کار خود داده است، اظهار داشت: در حال حاضر، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در پنج دهستان در شمال و پنج دهستان در جنوب استان مشغول خدمت‌رسانی هستند و قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه نیز در قالب بسیج سازندگی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: قرارگاه دیگر ما، قرارگاه جواد‌الائمه (ع) است که کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، از جمله حاشیه‌نشینی را مدّنظر دارد.

معروفی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان را پیگیری می‌کنیم، افزود: ان‌شاء‌الله تا پایان اسفندماه امسال، 61 مجموعه ورزشی که 50 واحد مربوط به سالن‌های فرهنگی ـ ورزشی صالحین و 11 واحد نیز سالن‌های ورزشی 9 دی هستند، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها