مسئول بسیج سازندگی سپاه استان مرکزی خبرداد؛

تخصیص 8 میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در راستای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، امسال 8 میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه‌ها در سطح استان مرکزی اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 21November 2017
تخصیص 8 میلیارد ریال تسهیلات به پروژه های اقتصاد مقاومتی استان مرکزیبه گزارش دفاع پرس از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ «علی فراهانی» امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به وضعیت تسهیلات پرداختی در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: امسال 8 میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان اختصاص یافت که تاکنون 124 طرح به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی افزود: از این تعداد افراد معرفی شده به بانک‌های عامل، تعداد 25 نفر موفق به دریافت تسهیلات به ارزش 2 میلیارد و 820 میلیون ریال شده‌اند که دست کم زمینه ایجاد اشتغال برای 25 نفر فراهم شده است.

سرهنگ فراهانی با اشاره به تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در هفته بسیج گفت: در شهرستان‌ «ساوه» 4 پروژه، در شهرستان‌های «محلات» و «تفرش» هر کدام یک پروژه، در شهرستان‌های «شازند»، «کمیجان» و «محلات» هر کدام 2 پروژه محرومیت‌زدایی و در شهرستان اراک نیز سه پروژه محرومیت‌زدایی در طول هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال تاکنون در نواحی استان مرکزی افزود: برپایی 2 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان «زرندیه» با عنوان «پرورش قارچ» در شهر «زاویه» و پرورش بلدرچین در «موسی‌آباد»، 6 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اراک در عرصه پرورش قارچ و دام در روستای «ایبک‌آباد»، باسلوق و شیره انگور در «هزاوه»، پرورش ماهی در روستای «گوار»، پرورش قارچ در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله، پرورش قارچ در روستای «فیجان»، در شهرستان محلات نیز یک نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بحث صنایع تبدیلی نیز 11 نفر به مبلغ هر کدام 150 میلیون ریال موفق به دریافت تهسیلات شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها