امام خامنه‌ای در جمع مردم زلزله‌زده:

انسان‌های دلاور حادثه را مغلوب خود می‌کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه انسان‌های دلاور و پهلوان ‌می‌ایستند و حادثه را مغلوب خود می‌کنند، خاطرنشان کردند: من با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم.
کد خبر: ۲۶۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ - 20November 2017
سخنرانی رهبر انقلاب در جمع مردم زلزله زده آغاز شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حضرت امام خامنه‌ای که برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و دلجویی از زلزله‌زدگان و آسیب دیدگان صبح امروز به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، در جمع مردم این استان، اظهار داشتند: من با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم. دوست داشتم در وقت بهتری در جمع مردم شما حاضر می‌شدیم.

ایشان افزودند: این نخستین باری نیست که چنین حوادثی برای مردم این منطقه پیش می‌آید. من در دوران جنگ تحمیلی هم در میان شما بودم. شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید. امروز هم نشان بدهید.

حضرت امام خامنه‌ای تاکید کردند: انسان‌های دلاور و پهلوان می‌ایستند و حادثه را مغلوب خود می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به این مطلب که این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود 500 نفر از عزیزان خود را از دست دادند، بیان داشتند: اما ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می‌دانند. مردم احساس می‌کنند که به کرمانشاه مدیونند. این حجم گسترده‌ای که هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.

ایشان افزودند: مسئولان هم هر کدام در بخش‌های مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بیشتری وجود داشت؛ اما من قانع نیستم.

حضرت امام خامنه‌ای خاطرنشان کردند: روزگار بهتری ان‌شالله در انتظار مردم کرمانشاه است و ان شاالله خداوند فرصتی بدهد، وقتی اینجا بیاییم که شهر آباد شده باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار