امام جمعه موقت ساری تأکید کرد؛

لزوم شناساندن نقش مردم مازندران در بازسازی سوسنگرد

امام جمعه موقت ساری گفت: مازندران برای آزادسازی سوسنگرد نقش‌آفرینی‌های فراوانی داشته است اما هنوز نتوانسته شهدای مازندران را در کشور بشناساند.
کد خبر: ۲۶۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ - 15November 2017
لزوم شناساندن نقش مردم مازندران در بازسازی سوسنگردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام  «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری ظهر امروز در همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» که در سالن همایش جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: مازندران در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از انقلاب خوش درخشید اما جای تاسف است مازندرانی‌ها نتوانستند استان خود را آن‌گونه که شایسته است به کشور تبیین و تبلیغ کنند.

وی ادامه داد: مازندران برای آزادسازی سوسنگرد نقش‌آفرینی‌های فراوانی داشته است اما هنوز نتوانسته شهدای مازندران را در کشور بشناساند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به نقش مردم مازندران در بازسازی سوسنگرد، عنوان کرد: هنوز خیلی از مازندرانی‌ها با خبر از آن نیستند و حق مازندران این نیست و باید خدمات مردم استان شناخته شود.

این مسؤول بیان کرد: حادثه جنگل‌ در گلستان حادثه کوچکی نبود اما حیف نتوانستیم در کشور آن را جا بیندازیم که مازندرانی‌ها بدانند قبل از انقلاب در استانشان چه حوادثی رخ داده است و استان ما چگونه خوش درخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها