سردار مومنی عنوان کرد؛

برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برقرار است، گفت: نیرو به اندازه کافی و در همه نقاط زلزله‌زده حضور دارد.
کد خبر: ۲۶۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ - 15November 2017
برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: به جزء نیروی انتظامی استان کرمانشاه، قرارگاه عملیاتی نیروی انتظامی را در شهرستان سرپل ذهاب راه‌اندازی کردیم و  همه ظرفیت‌های ناجا از استان‌های اطراف و مرکز جمع آوری شده و مشغول خدمت هستند.

وی گفت: تامین امنیت مناطق مسکونی و اماکن تجاری و جاهایی که مردم حضور دارند مانند پارک‌ها و همچنین امنیت کاروان‌ها و محموله‌هایی که قرار است توسط متولیان توزیع به دست مردم برسد را فراهم کردیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: این  آمادگی را داریم هر جایی که متولیان توزیع و انتقال محموله‌های کمک به زلزله زدگان اعلام کنند، برای همراهی و تامین امنیت آن‌ها کمک و اقدام کنیم.

مومنی با تاکید بر اینکه با همراهی مردم، امنیت قابل قبول برقرار است، گفت: در این شرایط، مردم مشکلات عمده‌ای مانند آب، دارو، غذا، چادر و پتو دارند که متولیان با همکاری هم سعی می‌کنند آن‌ها را رفع کنند.
 
وی در پایان با بیان اینکه در توزیع اقلام میان زلزله زدگان مشکلاتی وجود دارد، گفت: نباید به گونه‌ای این کار انجام شود که برخی افراد فقط یک بار اقلام را دریافت کنند و برخی چند بار.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار