کریمی‌پور به دفاع پرس خبر داد؛

حضور سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس/ عرضه «آب هرگز نمی‌میرد»

مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از حضور ناشران و دفاتر استانی این سازمان در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 15November 2017
حضور بنیاد حفظ آثار در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس/ عرضه «آب هرگز نمی‌میرد»
«محمدحسین کریمی‌پور» مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از حضور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته است.
 
وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با 2 غرفه و سه ناشر از دفاتر استانی در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور فعال خواهد داشت.
 
مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: آثار منتشر شده 30 دفتر استانی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. البته جزییات تعداد کتاب‌های جدید استانی هنوز قطعی نشده است اما تمام تلاشمان را خواهیم داشت تا آثار جدیدی را نیز در این نمایشگاه عرضه کنیم.
 
کریمی پور همچنین از عرضه کتاب‌های فاخر انتشارات صریر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب «آب هرگز نمی‌میرد» در این نمایشگاه طبق تخفیف معمول نمایشگاه عرضه می‌شود.
 
وی درباره زمان و مکان هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، هشتمین نمایشگاه کتاب ملی دفاع مقدس 8 تا 17 آذر در مشهد با حضور ناشران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار