حبیب‌الله صادقی به دفاع پرس خبر داد؛

ارسال 800 اثر هنری به نمایشگاه «سرچشمه سُرخ»

دبیر کل نمایشگاه هنری «سرچشمه سُرخ» از ارسال 800 اثر هنری توسط هنرمندان عرصه تجسمی کشورمان به این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ - 15November 2017
ارسال 800 اثر هنری به نمایشگاه «سرچشمه سُرخ»
«حبیب‌الله صادقی» دبیر کل نمایشگاه هنری «سرچشمه سُرخ» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس از استقبال هنرمندان عرصه تجسمی از این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: هنرمندان حدود 800 اثر هنری را به بخش‌های مختلف نمایشگاه «سرچشمه سُرخ» ارسال کرده‌اند.

وی گفت: هیئت داوران نمایشگاه «سرچشمه سُرخ» به دلیل اهمیتی که برای این اتفاق فرهنگی و هنری قائل هستند آثار رسیده را با حساسیت‌های خاصی مورد ارزیبابی و داوری قرار داده‌اند و نهایتاً تا کنون 120 اثر به بخش نمایشگاه راه یافته است.

دبیر کل نمایشگاه هنری «سرچشمه سُرخ» عنوان کرد: نمایشگاه «سرچشمه سُرخ» در بخش هنرهای جدید شاهد اتفاقات بزرگی است. هنر جدید، هنری است که زبان و بیان ترکیبی دارد. تصویرسازی، نقاشی، تئاتر و بیان‌های جدید از جمله‌ی جلوه‌های این هنر است.

صادقی بیان کرد: در بخش پوستر و عکس نیز بهترین تصاویر سال 1360 در این نمایشگاه روایت شده است که مجموعه نمایشگاه ممتازی را رقم خواهد زد.

وی درباره زمان برگزاری نمایشگاه «سرچشمه سُرخ» نیز گفت: تلاش خواهیم کرد آذر ماه این نمایشگاه را برگزار کنیم. مخاطبین با مشاهده این نمایشگاه پی خواهند بُرد که هنوز یاران انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که با نوآوری و خلاقیت آن را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها