امیر بابلی در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

انجام 5 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی سرپل ذهاب

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: تاکنون 5 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی سرپل ذهاب انجام شده است.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ - 14November 2017
انجام 5 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی سرپل ذهابامیر سرتیپ دوم دکتر «شهنام بابلی» رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: از ساعات اولیه حادثه اکیپ‌های پزشکی از بیمارستان کرمانشاه در منطقه حاضر شدند و کار درمان آسیب دیدگان آغاز شد.

وی همچنین گفت: بیش از 450 نفر از مصدومان این حادثه از پادگان ابوذر به بیمارستان‌های کشور هلی برن شدند.

امیر بابلی خاطرنشان کرد: در برابر این همه حزن و اندوه حاکم بر منطقه، دیروز فرزند دختری در اتاق عمل بیمارستان صحرایی ما به دنیا آمد که برای ما قوت قلبی بود و امید را در دل‌مان زنده کرد و متوجه شدیم که زندگی همچنان جریان دارد.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا بیان داشت: در حال حاضر با کانکس‌ها و چادرهایی که زدیم، یک بیمارستان 60 تختخوابی را در منطقه سرپل جهت مداوای آسیب دیدگان ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: حادثه دیگانی که شرایط حادتری دارند را در اینجا مداوا کرده و یا توسط بالگردهای اورژانس هوانیروز ارتش و سپاه به بیمارستان‌های اطراف انتقال می‌دهیم.

امیر بابلی گفت: تاکنون پنج عمل جراحی را انجام دادیم که آخرین آن عمل جراحی مغز بود که با موفقیت به پایان رسید. 2 تیم امداد سیار را نیز جهت گشت و خدمت‌رسانی به مردم حادثه دیده به مناطق اطراف اعزام کرده‌ایم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها