علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عمق حادثه زلزله به حدی است که دولت توان پاسخگویی به آن را ندارد

نماینده اعزامی مجلس به مناطق زلزله‌زده با اشاره به وسعت عمق حادثه زلزله اخیر کرمانشاه گفت: کمک‌های دولتی کفاف مرتفع کردن مشکلات را ندارد.
کد خبر: ۲۶۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 14November 2017

ب«احمد علیرضا‌بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به وسعت عمق حادثه زلزله در مناطق آسیب‌دیده اظهار داشت: کمک‌های دولتی به اندازه‌ای نیست که مشکلات پیش‌روی مردم زلزله‌زده را ریشه‌کن کند؛ چراکه استان کرمانشاه، شهر ازگله، شهرستان سرپل‌ذهاب، قصر شیرین و روستاهای اطراف درگیر بحران شده‌اند و می‌طلبد که مردم همیشه در صحنه به میدان بیایند و کمک‌های خود را به مردم نیازمند و آسیب‌دیده ارائه دهند.

وی با توجه نیاز شدید مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه به کمک های مردمی افزود: وسایل گرمایشی، چادر برای اسکان، آب آشامیدنی بسته‌بندی شده، نان و خرما از عمده‌ترین اقلامی است که باید به این مناطق ارسال شود.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه امدادگران در حال خدمات‌رسانی در این مناطق هستند، تصریح کرد: از ساعت 6 صبح روز گذشته تاکنون امدادگران مراحل امداد و نجات را انجام می‌دهند تا هموطنی زیر آوار نماند، مرحله امداد و نجات غروب به پایان خواهد رسید و پس از آن مرحله آواربرداری را آغاز خواهیم کرد.

نماینده خانه ملت مناطق آسیب‌دیده را محلی برای تجلی وحدت ملی دانست و گفت: استان کرمانشاه در طول جنگ تحمیلی مورد آسیب دشمن بعثی قرار گرفت اما در برابر متجاوزان ایستادگی کرد و در پیروزی این نبرد سهم به‌سزایی داشت. امروز این ما هستیم که باید به کمک این مردم بشتابیم.

استاندار اسبق آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این حادثه بسیاری از مردم خانه‌هایشان را از دست دادند، تصریح کرد: بیش از 70 درصد از مسکن مهر استان کرمانشاه تخریب شده است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها