سردار شادمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نیروی هوایی باید به قدرت منطقه‌ای تبدیل شود/ رزمایش نهاجا رضایتبخش بود

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه هدف ترسیمی نیروی هوایی تبدیل شدن به قدرت منطقه‌ای است، گفت: رزمایش نهاجا خوب و رضایتبخش بود.
کد خبر: ۲۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ - 09November 2017
نیروی هوایی باید به قدرت منطقه‌ای تبدیل شود/ رزمایش نهاجا رضایتبخش بودسردار سرتیپ «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص برگزاری رزمایش‌ها و تاثیر آن بر توان دفاعی کشور اظهار داشت: اگر کشوری قدرت دفاعی خود را تقویت کند، چتر امنیت بر سر مردم آن کشور، گسترده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی ما که تمام همّ و غمّ خود را برای دفاع از کیان اسلامی گذاشته است، افزود: قطعا تا زمانی که  تا زمانی که به فکر دفاع باشیم و در برابر تهدیدات بایستیم، نصرت الهی شامل حالمان می‌شود و در میادین نبرد پیروز خواهیم شد.

سردار شادمانی تصریح کرد: به رغم همه ناامنی‌هایی که در محیط پیرامونی ما وجود دارد، امروز کشور ما امن است؛ چراکه نیروهای مسلح ما دائما به فکر ارتقاء توان دفاعی و حفظ امنیت کشور هستند که در این راستا رزمایش‌های مختلفی برگزار می‌شود.
 
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به مولفه‌های آمادگی در کشور عنوان کرد: نیروهای مسلح باید آموزش ببینند، سازماندهی شوند و تجهیزات جدید دریافت کنند و سپس چیکده آموزش‌ها، توانمندی‌ها و تخصص‌های خود را در رزمایش‌ها تمرین کنند و به نمایش بگذارند.
 
وی با بیان اینکه رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش نیز در همین راستا بود، گفت: نهاجا آنچه را که در طول سال به نیروهایش آموزش داده و تجهیزات جدیدی را که ارائه کرده بود، در این رزمایش مورد آزمایش و تمرین قرار داد.
 
سردار شادمانی گفت: هدفی که برای نهاجا و دیگر نیروهای مسلح تعیین شده، این است که به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شوند و از منافع منطقه‌ای ملت و کشورمان دفاع کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن عمکرد نیروی هوایی در رزمایش 2 روزه اخیر که در انارک اصفهان برگزار شد، گفت: جنگنده‌های نهاجا اهداف تعیین شده را به خوبی منهدم کردند و عملکردشان به تناسب تجهیزاتی که در اختیار داشتند، خوب بود و ما از این رزمایش رضایت داشتیم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها