تجلیل نماینده مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از همسر شهید «داوود سلمانی»

نماینده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از همسر و فرزند شهید «داوود سلمانی عمروانی» تجلیل و تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 04November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سرهنگ «حسین رفیعی» نماینده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به دیدار همسر و فرزند شهید «داوود سلمانی عمروانی» رفت و از مقام صبر و استقامتشان تجلیل و تقدیر نمود.

شهید «داوود عمروانی» در سال 1340 به دنیا آمد. وی فقط مدت چهارماه در جبهه بود که در تاریخ 13 آبان 1362 در عملیات والفجر4 در منطقه عملیاتی پنجوین به یاران شهیدش پیوست. پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) در خاک آرام گرفته است.

«مرضیه رمضانی» همسر شهید می‌گوید: همسرم خیلی خوش اخلاق بود. در همه حال برای حجاب من و خانواده‌اش خیلی اهمیت قائل بود و همیشه ما و دوستانش را به تقوی دعوت می‌کرد.

وی ادامه داد: داوود نوبت آخر که می‌خواست برود حال خاصی داشت به طوری که من حس کردم دیگر برنمی‌گردد. برای همین از او خواستم صدایش را برایم ضبط کند تا وقتی دلم تنگ می‌شود به آن گوش کنم. او هم برایم شعر «یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور» را خواند.

رمضانی گفت: شبی که خبر شهادتش را شنیدم، با اینکه می‌دانستم شهید شده، داشتم برایش لباس می‌بافتم که خوابم برد. در خواب از من خواست لباس سیاهم را دربیاورم و همان لباس بافتنی را که در خواب تکمیل شده بود مقابلم گذاشت و خواست که آن را بپوشم.

 
دپو////////نماینده مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از همسر شهید «داوود سلمانی» تجلیل کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار